LA PLIC este partener de nădejde pentru afacerile din HoReCa, oferindu-le monodoze de zahăr, îndulcitori, sare, piper, miere și multe alte produse, ambalate în materiale de bună calitate.
Provocarea
Busola noastră prin această călătorie creativă a fost funcționalitatea – un principiu călăuzitor care ne-a ajutat să navigăm în procesul de identitate de brand cu scop și precizie. Întreaga lucrare a fost ghidată după cerința antreprenorului și anume: utilizarea noului logo în spațiul destinat fotocelulei (element care servește la centrarea designului pentru utilajul de ambalare al produselor).
Sevicii Oferite
Am urmat un proces sistematic de examinare și evaluare al diferitelor aspecte pentru brandul LA PLIC, pentru a determina poziția sa actuală, punctele forte, punctele slabe și oportunitățile de îmbunătățire. Acest proces a fost unul cuprinzător cu scopul de a crea un brand puternic, diferențiat, care rezonează cu publicul țintă și stimulează succesul afacerii.
Am dezvoltat identitatea de brand pentru LA PLIC prin crearea unei reprezentări vizuale și conceptuale a mărcii care să reflecte valorile, personalitatea și atributele unice ale acesteia. De asemenea, includem dezvoltarea elementelor de identitate și linii directoare care asigură coerența brandului.
Cu o atenție deosebită la detalii, am creat o linie directoare pentru designul ambalajelor LA PLIC. Îmbinând perfect principiile de design minimalist cu limbajul vizual unic al brandului, am creat cu succes o linie de ambalare care surprinde esența mărcii, comunicând în același timp eficient valoarea și calitatea produselor către publicul țintă.
Echipa noastră s-a ocupat și de designul ambiental la sediul companiei prin integrarea elementelor de brand.
Identitate Vizuală

























Vrei un proiect semnat de Vizualle?
Suntem entuziasmati sa aducem la lumina proiectele noi sau sa dam culoare
proiectelor existente. noi sau sa dam culoare proiectelor existente.